Påsktårtan vi gjorde igår // all god maaaat // mitt påskägg från Louise // fina påsktuplaner
 
Hej och glad påsk! Nu är det äntligen påsklov vilket är jätteskönt. I torsdags var Louise hos mig och sov över och hade det mysigt eftersom att hon åkte till Egypten i fredags/lördags. Hon är där och solar sig och har det skönt nu! Inte alls avundsjuk, haha! Hon överraskade med påskägg innan hon skulle åka också, fullt med aftereight som jag äälskar, super mumsigt! 
 
I fredags fick jag och min syster påskägg på morgonen och vann båda två på våra lotter som vi fick, 20 och 40 kronor haha! Efter det var vi i Närke hos min moster och våra kusiner och åt påsklunch. Vi hade påskfest/middag hemma hos oss igår lördag och idag har vi varit hos mormor och fikat. Imorgon ska Elsa åka upp till Stockholm  så vi ska skjutsa henne till bussen och tar nog en sväng förbi IKEA och gallerian och ser om det är öppet! Sen ska vi troligtvis äta mat hos farmor med mina kusiner imorgon också, så det blir mycket mat! Kommer nog gå upp x antal kilon under påsken om det fortsätter såhär, haha!
 
Ha en fortsatt glad påsk, puss och kram!